dimarts, 9 de març del 2010

¡QUE GUAI TIO!. ¡M`HE TROBAT UNS COLEGUIS CHACHI PIRULI! (SEGONA PART)


Es clar tio, tu veus aquest manifest, veus que t’ho expliquen unes patums tant viatjades, llegides i cosmopolites, veus al Jaime de Andres amb aquest entusiasme, aquests positivisme que s’encomana, aquesta trempera, que per això és “directivo de comunicación corporativa de Telefónica”, saps?, i dius, col-lega però com soc tant tonto del cul ¡cinc mil empreses noves cada mes! i jo aquí com un pringat sense veure les immenses oportunitats que tinc, tanta gent disposada a donar-te la mà. ¡Collons! com puc estar tant cec, però si nomes cal passar pel “estoloarreglamosentretodos.org”: mira, un que li diuen el Ingeniero Sevillano crea (per que es tracta de ser creatiu tu, que no t’enteres) una empresa de treure’t cada dia el cubell de les escombraries al carrer per 50€ al mes. Un altre dóna serveis addicionals al seu taxi: converses critiques (si, si critiques), joguines pels nanos per que no s’avorreixin, musica a la carta . O com als EE.UU, empreses de treure els gossos a cagar. Que si tio, el que jo et digui; I+D total, productivitat i eficiència a tope i el P.I.B cap amunt.

Positiu colegui, que has de ser positiu. Si fins i tot el pobre de la cantonada em diu que de pobre res, ell es un petit banquer amb oficina ambulant i inverteix a la societat el que li donen; posa l’antena¡ que seria de Bodegas García Carríon si deixés de comprar el tetra-brick de Don Simón?. Com a banquer coneix el moment econòmic i em diu que la cosa ja comença a funcionar, que cada dia troba més i millor menjar a les escombraries del Caprabo o el Carrefour . Positiu colegui, que has de ser positiu.

I el Ferran Adrià, el cuiner si, surt a l’anunci de la tele i diu “Aqui no pueden salir “gurus” con soluciones la solución es de todos”, i que fa? doncs tanca El Bulli un temps, clar que si home que ell col·labora, i el tanca per no fer la competència a qui vulgui obrir restaurants de 300€ el menú. Un tio legal aquest Adrià, et dona la oportunitat, aprofita-la abans de que ell torni¡.

Però el mes guai de tots el Sr. Isak Andic, que qui es?, on vius?, l’amo de Mango tio. Tu creus que un senyor amb 1.220 botigues i 22.000 treballadors, diu que ”me gustaría animar a los jóvenes a ser empresarios." Això diu molt d’aquest paio eh¡ . Jo flipo¡ T’imagines 14 o 15 milions d’empresaris cada un d’ells amb 1.220 botigues I 22.000 treballadors, creixement econòmic total, pensions garantides. Mira col-lega ja m’hi veig: 22.000 immigrants treballant per a mi, per que jo faig cas al Sr. Andic i seré empresari com ell i cobraré pensions quan em jubili de 50 o 60 milions d’euros com els banquers. Perquè jo soc positiu i sé que si vull puc i sobretot sé que tindré al meu costat a les ONGs Iberia, Iberdrola, Repsol, Telefónica, Cepsa, Mercadona, El Corte Ingles, Mapfre, BBVA, Santander, Renfe, La Caixa, Caja Madrid, REE, Indra, Abertis que m’ajudaran perquè volem arreglar aquesta situació, i no esperarem que ningú ho faci per nosaltres. Gracies Jaime de Andres per ser com ets.


2 comentaris:

gianna ha dit...

En el unico lugar que nombras que me gustaria trabajar es, en el restaurantre de Ferran Adria, aunque sea gratis....muy reconocido como el mejor cheff del mundo
Yo tampoco puedo escribir los acentos con la computadora, no es lo mismo que con la maquina de escribir....es mas complicado y no tengo muchas ganas de hacerlo, asi que perdon por la falta de acentos, es solo por vagancia que no aparecen....
Espero que este comentario no sea juzgado en la " moderacion de comentarios".....
.

gianna ha dit...

perdon, pero me parecio que habias puesto la vez pda. "moderacion de comentarios" y no gusto nada...
no se si estoy equivocada...
beso