divendres, 29 de juliol del 2011

"COBARDE, GALLINA, CAPITÁN DE LA SARDINA"


Ja sé que fa cinc dies del desnonament del Clot però no aconsegueixo asserenar-me, cada vegada que veig les imatges m'esvero i us tinc que dir el que penso de vosaltres, del Cos de Mossos d'Esquadra.

Sou uns covards. Les imatges i els fets ho demostren (mireu-vos al video de baix i avergonyiu-vos). Sou capaços de maltractar i agredir a ciutadans pacífics (resistents però pacífics), indefensos i solidaris; sabeu que sou còmplices de la injustícia, però sou incapaços de dir no a uns comandaments que us fan fer el mes absolut ridícul i us desprestigien fent-vos pujar per una escala de ma a un balcó a on us esperen, atemorits, un matrimoni i el seu fill de 12 anys. Us fan creure que sou un cos especial i no sou mes que Airgamboys pujant per la muralla d'un Exin Castillo. Quant era petit al “cole” cantàvem “Cobarde, gallina, capitàn de la sardina”. Jo ara ho canto per vergonya vostra..

Sou tant covards que fins i tot heu demanat als Jutges que els desnonaments no es comuniquin prèviament, que us deixin gestionar a vosaltres el moment. Us oferiu a fer la feina bruta sense testimonis, amb traïdoria. Ara entenc perquè era necessari que tinguéssiu un Codi Ètic, també entenc perquè no el volíeu.

Quant us veig amb la disfressa de Tortuga Ninja colpejant a persones assegudes a terra, aconseguiu que tingui mes respecte pels “grisos “ del franquisme que per vosaltres ja que fins i tot ells s'exposaven mes sense tanta "parafernalia".

No us puc tenir respecte perquè no voleu ser els garants de les meves llibertats (al cap i a la fi la vostra obligació). Ara quant us vegi només us podré imaginar com a “saltabaranes” i se m'escaparà el somriure per sota el nas. Quants us vegi amb el passamuntanyes tapant-vos la cara us miraré descarat als ulls i hi veure la por reflectida. Segur que continuaré rebent , ja sé que no us n'estareu, tampoc sé si estic cometent un delicte dient el que penso, se me'n fot, però per la meva salut mental ho havia de dir.


1 comentari:

Joaquín Campos ha dit...

La moral se ha convertido en un insulto a fuerza de confundir moral y represión.
(Plutarco)

Viene de lejos la cosa...

DERECHA Y REPRESIÓN SON DOS CONCEPTOS INSEPARABLES.

¿DUERMES EN EL AMBULATORIO?
Un abrazo.