dijous, 11 d’abril del 2019

M'HAN ENVIAT A CAGAR




Així de clar i català (com ens agrada l'escatologia¡¡) m'ho han dit: Vés a cagar¡¡. Argument definitiu per acabar una conversa donant-se la raó a si mateix i deixar l'interlocutor amb un pam de nas.

M'hi ha enviat una persona sense comandament en plaça del Bloc Olesà, un soldat ras d'aquests que s'envien a fer encàrrecs quan no hi ha ningú més que pugui o vulgui fer-los; posem que parlo de la ràdio.

Què ha passat?. Doncs que m'he trobat la susdita persona pel carrer i tot amablement, creieu-me, l'hi he preguntat que li havia semblat la tertúlia radiofònica d'ahir:
-Psse.., bé, m'ha contestat.
-Que hi vas tu per Movem Olesa a la tertúlia?, m'ha dit.
-Si, hi he tornat, després que fa tres anys m'expulsessin de la tertúlia amb la connivència del govern del Bloc Olesà.
-Et vas autoexpulsar.
-Fonamenta'm i raona'm amb arguments el que m'acabes de dir, perquè em penso que al Bloc Olesà teniu un problema de comprensió del que són els drets fonamentals de la persona, sobretot amb el dret a la llibertat d'expressió, he respost.
-Mira, tinc pressa i haig d'anar a fer uns “recados”.
-Aquest és un problema que teniu al Bloc Olesà, que quan heu de donar respostes argumentades a les crítiques fugiu d'estudi.
-Vés a cagar¡¡¡ m'ha dit mentre se n' anava emprenyat.

En aquests afers soc bastant regular i normalment deposo a les set del matí i, sincerament, en aquell moment no em feia falta.

Verge santa, com està el pati¡¡¡¡