dissabte, 28 d’agost del 2010

LA CAGASTE BURT LANCASTER



Us haig de dir que no tinc ni puta idea de quant de temps va estar caminant el sindicalista abans de trobar el xofer que el portaria a l'assemblea. Superb, vaig voler fer una versió lliure d'un problema que va sortir al diari “Público” amb un mal plantejament i la solució que em dóna el diari no em serveix. Segurament que n'hi ha alguna, però jo, que sóc de lletres i dolent, que cony sé i ara estic mes embolicat que la pota d'un romà.


M'agenollo davant vostre i profundament contrit i penedit, confesso el meu pecat , el dolor a l'ànima que em provoca i la meva penitencia serà la vergonya pública. Amén.


De tota manera és veritat que l'assemblea de treballadors va decidir fer vaga el 29-S.


PS. Siusplau, si algú trobés la solució al problema que me la digui. Gracies

5 comentaris:

Joaquín Campos ha dit...

YO FUI A LAS FUENTES... PERO NO ENTENDI NADA.
TAMBIEN SOY DE LETRAS... Y TAMBIEN HOLGARE EL DIA 29.
UN ABRAZO BURT LANCASTER.

gianna ha dit...

lo unico que vi de Burt Lancastes es la hermosa pelicula El Gatopardo y lo que decia era: todo debe cambiar para que nada cambie o "Si queremos que todo siga como está, es necesario que todo cambie"
una frase muy gatopardista, no te parece
in beso :)

Martí Obiols Casanovas. ha dit...

“Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare” Cicerón (Filipicas 12.2.5.). Espero no caer en la segunda parte de la frase. Tendré que buscar problemas de esos en donde no hace falta contar números. Me pongo a tus pies maestro por no haberte hecho caso cuando me advertiste. ¿Ya eres abuelo?

Martí Obiols Casanovas. ha dit...

Gianna: Prefiero el Burt Lancaster joven y saltimbanqui. De todas formas aqui solo uso su nombre porque rima con "cagaste". Por cierto "La cagaste Burt Lancaster" era el titulo de una cacnión de una banda de los años 80 de la que no recuerd el nombre.

gianna ha dit...

no conozco esa banda, en Argentina nunca estuvieron.