dimarts, 13 de març del 2007

CARTA OBERTA A NA MAGDALENA GRAELLS I CASALS



Na Magdalena, no m’en se avenir. De debò voleu parlar amb mi? La dona somrient de la fotografia de l’anunci sou vos, no hi ha dubte, i m’imagino que la intima i afectiva rúbrica, “Magda”, també. Mireu que us ho he demanat de vegades; de paraula, per escrit, individualment o col·lectivament i res noi, no hi ha hagut manera, inútilment sempre. Però com diuen en castellà “nunca es tarde si la dicha es buena” i em pregunto, que em voleu dir ara?, que potser voleu iniciar la conversa que teniu pendent amb uns quants pares sobre l’Escola Municipal de Música i el seu model pedagògic? voleu parlar ara quan alguns ens em vist obligats a marxar de l’escola per que volíem una Escola de Música i no una “guarderia de tarda”? ara en que molts pares que es van quedar de bona fe se n’han adonat de l’engany?.

Ja ho veieu Na Magdalena, sincerament no us crec i, mireu, la mateixa frase del vostre anunci ja m’ho diu tot: VULL PARLAR AMB TU!. Així es com us agraden les coses Na Magdalena, amb decisió, usant l’imperatiu verbal, vull parlar i tu escolta!, aquest es el tarannà. Amb lo senzill que fora dir Parlem?, Vols parlar amb mi?, Et vull escoltar! (ui..) ...però això son collonades de demòcrates.

En fi, estic segur que en un poble com Olesa de Montserrat , a on el “salisme” sociològic o “compadreo”, per ser mes gràfic, encara es ben viu en molta gent, no serà compresa aquesta carta, però que hi farem, vinc d’una tradició cultural i política que ni amb el “Caudillo” callava i estem acostumats a dir les coses tal com ragen sense eufemismes i amb mes raó si ens toquen el voraviu i ja m’imagino que a vos això us ve de nou, però es una de les servituds de la política en la que voluntàriament us heu ficat.

De tota manera Na Magdalena us prenc la paraula i, si a vos us ve de gust, parlem. Com que no m’agrada fer-ho per e-mail podem quedar a qualsevol lloc; fa als “Salistes”? no es per fer propaganda del local però segur que us hi trobareu com a casa allà on es reunien els partidaris de Don Alfonso Sala (“olesanos de bien” que diria D. Mariano (el Rajoy). Pago jo.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

jajaja. Kin crac aquest blogger. Sincerament, aquesta manera d'intentar atacar els adversaris polítics és a la vegada tan patètica com curiosa. I una pregunta, perquè ICV i els seus militants estan tant obssessionats amb repúbliques, caudillos, etc etc etc.?? A veure quan toquem de peus a terra!!! Estem al s. XXI!!!

Anònim ha dit...

A això li dieu democràcia?em fa gràcia que els que us anomeneu demòcrates i tan ho crideu després no pogueu acceptar que hi hagi gent de dretes i catalans. per què sabies que no és incompatible? et demanaria un favor: no siguis tan demagògic. "Vull parlar amb tú" no és IMPERATIU(només per informar-te), és una altra manera de demanar-ho educadament i de manera propera. salutacions des del món univesitari.

Anònim ha dit...

Mare meva la desentesa dels olesans. Sabeu que vol dir un imperatiu? Aprengeu una mica de llengua per saber que en aquest cas Vull parlar am tu expresa dessig i no ordre. però imagino que a l'esquerra que s'inspira en principis Maoistes o Lenninistes no té cap tipus de consideració per la llengua.

En fi, toqueu de peus a terra d'una vegada i començeu a teixir programa "de debó" en comptes de tantes collonades

Anònim ha dit...

Que pena tan grande es leer este tipo de artículos que no merecen la atención de nadie, pero me gustaria decirle a Don Martí Obiols que si solo sabe remover ideas pasadas, no es un buen ejemplo de prosperidad ni de futuro para San Feliu , ni para Olesa.
Así que si tiene momentos de ira , que creo los tiene amenudo, tómese una tila .... en el Salistes, claro!

Anònim ha dit...

Martí, que et foten "canya"!!!
No era el que volies?