dimarts, 27 de juliol del 2021

TOTS VAN QUEDAR PLENS DE L'ESPERIT SANT I COMENÇAREN A PARLAR EN DIVERSES LLENGÜES (profecía de Pablo Casado).

 

     


És possible que alguns no entengueu aquesta redacció perquè està escrita en la dificilíssima llengua olesana montserratina i no de Bonesvalls, però encomaneu-vos a San Pablo Casado i tot s'arreglarà miraculosament.

    Quan jo era petitó estudiava amb l'Enciclopèdia Álvarez i a l'apartat de “Religión” m'ensenyava que el dia de Pentecosta es va aparèixer l'Esperit Sant als Apòstols en forma de llengües de foc que es van posar sobre els seus caps i de cop van començar a parlar llengües que mai abans havien entès ni parlat. Vaig créixer i em vaig tornar un descregut i amb la meva nul-la fe me'n fotia d'aquest prodigi. Ara humilment reconec que és possible, encara que no cal la intervenció de l'Esperit Sant, perquè només cal ser el profeta del Partit Popular Pablo Casado per poder repartir aquesta gràcia als gentils entre els quals em trobo. M'ha sigut donat el do de les llengües ¡lloat sigui el PP!. Això se'n diu glossolàlia.

    Un dia vaig dir “ruc” a un mallorquí de Palma i es va emprenyar i ,clar, vaig pensar ¡cony! aquest paio m'ha entès i jo l'entenc i això que ell parla en palmenc i jo en olesà Aquí jo ja vaig començar a intuir alguna cosa, però la meva incredulitat em superava i no m'ho acabava de creure.

    Ara se que, per la meva fe en San Pablo Casado m'ha sigut atorgat el do de la glossolàlia: m'expresso en olesà montserratí i em faig entendre en les mil i pico de llengües que conformen els municipis d'allò que alguns s'entesten, amb evident mala fe, en dir Països Catalans.

    ¡Deu meu que, amb la divina mediació de San Pablo Casado, m'heu obert els ulls encegats pel pecat de l'orgull, deixeu-me tornar al vostre redós d'on m'havia separat¡ .