dissabte, 4 de gener del 2020

EL CAS DELS ESPERITS DEL CONVENT ABANDONAT O COM L'EQUIP DE GOVERN DEL BLOC OLESÀ SE'N FOT DE LA CIUTADANIA.

L'INQUIETANT FENOMEN LUMÍNIC AL PATI DE LES PAÜLES


El vespre del dissabte 14 de desembre de 2019 em vaig adonar d'un estrany fenomen: El pati del convent de les Germanes de la caritat de Sant Vicenç de Paul del carrer de Santa Oliva, abandonat fa tres mesos i ara de propietat municipal, estava enigmàticament il-luminat i per entremig dels llistons d'una persiana també hi sortien insòlits fils de llum del seu interior. Mig espantat pel que semblava un fet paranormal vaig avisar a la policia municipal que, potser tan espantats com jo, en comptes d'acostar-s'hi a veure que passava em van dir que ja passarien comunicació de l'incident a la regidoria d'Habitatge (?). La cosa devia ser per cagar-se de por -potser animes en pena o esperits pul-lulaven per les buides estances- perquè ningú va venir i tenir collons d'entrar a l'edifici...... I les lluns enceses, dia i nit, en un espai immens i silenciós, lúgubre.

Cinc dies després, el dijous 19 de desembre, tot seguia igual i en el darrer Ple Ordinari Municipal de l'any, al torn d'intervenció del públic, vaig explicar l'inquietant fet i el regidor d'Habitatge Sr. Jordi Martínez, alhora responsable de la policia municipal, va negar ser el responsable de l'edifici, conèixer res del que li deia i que l'eficaç policia no li havia comunicat cap incidència relacionada amb el que li exposava. Ni el Sr. Alcalde ni cap altre regidor present va badar boca fent-se responsable del casalot abandonat. Un calfred em va recórrer l'espinada; així doncs ¿potser un dels esperits del veí convent s'havia introduït al meu telèfon fent-se passar per policia?.

A hores d'escriure això no sé si l'ajuntament està buscant algun medium o exorcista que expliqui el succés i expulsi els esperits o els hi doni el repós que necessiten, però les llums porten enceses 22 dies o 528 hores a costa de l'erari municipal.

Ara posem-nos seriosos. És evident que alguna o algunes persones, autoritzades o no, amb clau o sense, van entrar dins del convent i es van oblidar d'apagar els llums. Ara em direu que no n'hi ha per tant, que el cost de l'energia elèctrica consumida és la xocolata del lloro dins de la despesa municipal, i us puc donar la raó. Peró el que de debó m'emprenya és que la policia municipal em prengui el pèl i que passi olímpicament i, si haig de fer cas al Facebook, sistemàticament de les comunicacions i denuncies ciutadanes i, sobretot, el que m'emprenya més és el tansemenfotisme del govern municipal del Bloc Olesà, que s'omple la boca de participació i col-laboraciò ciutadana i quan hi col-labores se'n riu. ¡¡Ah “bueno”, és el torracollons del Martí. No passa res, ja el coneixem aquest !!.

Ah¡¡ Com enyoro les monges, les meves bones veïnes. Quan elles hi eren l'ajuntament els hi arreglava els problemes en un plis plas, les mimava.